
یادداشت در روزنامه ها این روزها مرگ دور و بر همه ما پرسه می زند، صبح که سری به واتس اپ می زنی چند تا دیگر از دوستانت به نشانه سوگ عزیزی، پروفایلش را سیاه کرده است: هر دو دقیقه یکی از ما می میرد، البته طبق آمار رسمی! کاش فقط درد ما طغیان کرونا بود، ویدئویی دیدم از پدر نازنین شصت هفتاد ساله ای که پیک موتوری بازار تهران بود و می گفت کرونا درد من نیست، گرسنگی، نداری خانواده ام دارد مرا می کشد ، دیگر توان خرید نان و پنیر هم ندارم چه رسد به هزینه های زندگی.به ک...
ادامه مطلب
حالا که خانه را به جای آب، کرونا برده تازه مسئولین کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته اند که چند هنرمند وام یک میلیون تومانی می خواهند؟!! و وزیر فرهنگ گلایه می کند چرا بانک ها وام هنرمندان را نمی دهند! کسی...
ادامه مطلب