
آنها که شش سال است همه کار و زندگیشان این شده که بقبولانند قیمتهای حراج تهران ساختگی است و اصلا فروشی در کار نیست، به پایکوبی مشغولاند که اثر علی شیرازی در هشتمین حراج تهران فروش نرفت!جالب اینکه همین عده انگشتشمار میگفتند رکوردهای علی شیرازی هم با زدوبند خلق شده... .یک: آیا برای حراجی که این چند نفر تصویر میکنند، سخت بود اثر علی شیرازی را ٢٠٠، ٣٠٠ میلیون تومان بالا ببرد؟دو: آیا علی شیرازی هم نمیتوانست خودش برای این کار مشتری بتراشد و قیمت آن را بالا ببرد؟!همین چند وقت پیش، ٢٨ نوامبر، کار ...
ادامه مطلب